Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava přes Zásilkovnu zcela ZDARMA.

Standardní doba doručení do 24 hodin od odeslání objednávky. O odeslání budete informování předem e-mailem a SMS zprávou v den doručení. 

K dispozici budete mít také sledovací číslo zásilky.

Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny na mapě

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres. Pošlete odpovědní SMS a Zásilkovna Vám lhůtu
zdarma prodlouží až na 21 dní.

Nemůžete se dočkat? Sledujte svůj balíček online. 

Jak si svou objednávku přejete zaplatit?

On-line platba 0 Kč

Platební brána, která vám nabídne okamžitou platbu kartou, Apple Pay nebo přes internetové bankovnictví.

Bankovní převod 0 Kč

Po vytvoření objednávky obdržíte platební údaje a variabilní symbol, který je třeba uvést v bankovním příkazu, aby se platba spárovala s vaší objednávkou. Počítejte, prosím, s tím, že bankovní převod běžně trvá 1–3 dny. Po obdržení platby vám zašleme potvrzovací e-mail a předáme vaši objednávku dopravci. Pokud platbu neuskutečníte do 14 dnů, objednávku stornujeme. 

Dobírka 35 Kč
Zboží odesíláme hned a platíte až při převzetí balíčku.

Co když si nevyzvednete zboží na dobírku? 

 

Právní úprava v českém právním řádu:

Dle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku v platném znění:

Povinnosti kupujícího

  • 2118
    Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

 

Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a.

 

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

 

Pokud si zásilku nepřevezmete, jsou zde dvě možnosti:

  • O objednávku máte stále zájem:

Zboží vám znovu zašleme pouze s platbou předem (bankovní převod, platba kartou, či jiná online platba). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.

  • O objednávku zájem nemáte:
    To, že si zákazník zásilku nepřevezme, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku.

Z vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky, a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na vámi zvoleném výdejním místem.

 

Dle zákona má naše společnost právo na kompenzaci vynaložených nákladů na vyskladnění, naskladnění, poštovného, balného, a to od kupujícího, tedy od vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

V takovém případě budete požádání, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době.

Takový náklad je ve výši 70,- + zvolené poštovné.

 

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky planout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTest Lukáš Zelený. „Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“ – dTest, český spotřebitelský měsíčník.

 

My po vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného, balného a náklady na naskladnění a vyskladnění.

 

Nevyzvednutím zásilky způsobíte to, že nám zbytečně narostou náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.

 

Věříme, že jsme danou problematiku dostatečně vysvětlili.

 

Předem děkujeme za férovost.